HTML

DRIFTmachine TEAM blog

Itt próbáljuk megosztani veletek azokat a híreket,amik a csapattal kapcsolatosak. És tesszük közzé a helyszíneket, időpontokat ahol velünk találkozhattok!

Friss topikok

  • Leslie_: Józsi, ez nagyon kafa, de a hátsó átlót (ha nem kereszt lesz) úgy kell kialakítani, hogy a felső b... (2009.12.09. 09:53) Csöves lesz a donor! :-)

OB 3 - writing ID!

DRIFTJozef 2011.08.21. 17:24

MDSZ Drift Országos Bajnokság - 3. futam Tököl

Írta: ID, idő: 2011-07-27 23:55:18 – Általános hír

 

Már csak harmincat kell aludni és következik az év legnagyobb durranása, a Hungaroring. A Bomba! már élesítve van. Addig is azért van mit megemészteni, aki ott volt Tökölön, az tudja, miről beszélek. Bár az élmény visszaadhatatlan, a történtekről itt egy kis összefoglaló.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az idén sikerült leforgatnunk egy komplett Drei Wetter Taft reklámot, Fortuna kevésbé volt kegyes hozzánk, ami az időjárást illeti. Kakucs és Taszár után ismét küzdöttünk az elemekkel, kaptunk hideget, meleget, de talán vízből jutott a legtöbb. A változékony időjárás ellenére a hangulatra nem lehetett panasz.

Aki szombaton kilátogatott az edzésre, az biztos nem hitt a szemének, a válság előtti időket idézően, közel 50 autó koptatta a tököli kocka aszfaltját. Nem panaszkodhattak a Japó-fanok sem, hiszen szinte BMW-s létszámban jelentek meg az s13-ok, s14-ek, Soarer-ek és Hacsik. Utóbbi kettőt a Totalcaros különítmény, Karotta, és Tóth Zoltán II. terelgette, a nehéz pálya ellenére nem is ügyetlenül.

A nap nagy részében esett, így a Wuki által megálmodott, és amúgy sem könnyű pálya még nagyobb kihívást jelentett. A vizes aszfalt többször is megtréfálta a versenyzőket, de komolyabb baleset nem történt. Ennek ellenére így is biztosan lesz dolga a műanyagosoknak az elkövetkezendő hetekben.

 

 

 

 

 

 

 

A vasárnap reggel felhősen indult, de esőnek szinte egész nap semmi nyoma nem volt. A mezőny némiképp megfogyatkozott, köszönhetően a műszaki hibáknak. A kora reggeli edzések után következett a Street kategória kvalifikációja, a legjobb kört a pontozók szerint Galán Erik rajzolta a mezőny egyetlen S15-sével, a fehér Nissan egész hétvégén tökéletesen körözött. A második legjobb kvali eredményt a street kategória bajnokságát vezető Rózsa András érte el, a harmadik helyre Bernáth Attila futott be.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Street kategória után következtek a profik, a technikai malőrök sajnos rendesen tizedelték a mezőnyt, Balunak egy egész napos szerelés sem volt elég, hogy életet leheljen az RX8-ba, és a mátészalkai Fordos különítménynek is gondjai akadtak, Zentai Sanyi és Attila kocsija is a reggeli tréningen adta meg magát. Így végül a Top16-ba való jutásért a küzdelem nélkülük folytatódott. A Pro mezőny legszebb körét György Szilveszter teljesítette a szivárvány színű M3-mal, őt követte a bajnokságban élen álló Szili Krisztián, és a harmadik helyre, a legjobb rizsrakétásként, Tibisz futott be.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A drifttaxi után következtek a street kategória döntői, a top8 csatái egyetlen meglepetést hoztak, Rózsa Andrást az idén először induló Zalabai Zsolt búcsúztatta, később kiderült, nem véletlenül. A Top4-be Zsolti Bernáth Attilával, a másik ágon Galán Erik a tavalyi bajnok, Szerencsés Pisti volt autóját terelgető Pelikán Gergővel küzdött meg a döntőbe jutásért. Komoly csatákat vívva, végül a Nissan, és a narancssárga V8 jutott a döntőbe. Zalabai Zsolti mindent vitt, végül legyőzte Eriket is. A dobogó harmadik fokára pedig Bernáth Attila állhatott fel.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Végül nap fénypontja következett, a Tsuiso csaták. Rögtön a második páros komoly küzdelmet hozott, a Nissanok harcát. Géza Cziffer Lacival került össze, és mindketten véresen komolyan vették a dolgot, annyira, hogy elsőre nem is tudtak dönteni a bírák, a visszahívást követően végül Laci ment tovább. A további összecsapásokban Dénes Miki Grózinger Zsoltit, Laky Zeuszt, Tibisz Szántó Nikit, Porkoláb Peti Galacs Gabit, Szili Krisztián pedig Szegesdi Gábort búcsúztatta.
Nagy Ádámnak ezen a napon csak Budakeszis ellenfelek jutottak, a Top8-ba jutásért a mezőny másik turbós BMW-jét kellett legyőznie, még ha egy paraszthajszálnyival is, de ezúttal a jó öreg cápát terelgető Martinák Feri maradt alul. Ádám a következő körben azonban már Tibiszen nem tudott átugrani.
A legjobb 4 közé jutásért Cziffer Laci Szántai Rolanddal mérkőzött meg. Roli az első körben beforgott, majd a másodikban Laci is, de mivel Roli túlzottan kibutult a driftből ebben a körben, ezért a Nissanos pilóta jutott tovább. Laky és Dénes Miki csatáját jól jellemzi, hogy a küzdelem hevében még egy kicsit össze is koccantak, Zoli a kézifék hibája miatt kiesett, így Miki ment tovább. Az utolsó csatát Porkoláb Peti a bajnok aspiráns Szili Krisztiánnal vívta, szoros csatában, végül Peti bizonyult jobbnak.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sajnos ekkorra a meteorológiai szolgálat vörös riasztást adott ki, melynek következtében a rendezőknek meg kellett szakítani a versenyt. A levonuló zivatar mintegy 20 mm csapadékot hagyott a helyszínen, így a vihart követően a pálya már nem volt alkalmas a versenyzésre. A végső sorrendet a kvalifikációs eredmények adták, így 3. helyen Cziffer Laci, 2. helyen Porkoláb Péter végzett, a verseny győztese pedig Szöllősi Tibor lett.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://driftmachine.blog.hu/api/trackback/id/tr553169029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása