HTML

DRIFTmachine TEAM blog

Itt próbáljuk megosztani veletek azokat a híreket,amik a csapattal kapcsolatosak. És tesszük közzé a helyszíneket, időpontokat ahol velünk találkozhattok!

Friss topikok

  • Leslie_: Józsi, ez nagyon kafa, de a hátsó átlót (ha nem kereszt lesz) úgy kell kialakítani, hogy a felső b... (2009.12.09. 09:53) Csöves lesz a donor! :-)

Rockstar Energy Drink D1NZ bajnokság 2.

DRIFTJozef 2010.12.09. 08:56

D1NZ 2. futam
 




 

 

 

November utolsó hétvégéjén rendezték az új-zélandi Rockstar Energy Drink D1NZ bajnokság 2. fordulóját a Manfield Raceway versenypályán. A rookie (kezdő) kategóriát Carlos Walters nyerte komoly agresszív bekezdésekkel, míg a profi verseny 1. helyezettje Gaz Whiter lett egy drámai felvonásokkal teletűzdelt színjáték után.

  

A pénteki napon megrendezett edzés és amatőr verseny előtt a pilóták a pályán előírt zajvédelmi előírások miatt kénytelenek voltak a kipufogók átalakításával nyitni a napot. Egyértelműen Mike Whiddet-nek volt a legnehezebb dolga, mivel RX8-asát nem lehetett nem észre "hallani" a pályán. A boxban persze Mike Mazdája mellett számos aranyat érő paripa sorakozott, és néhányuk egyedi fejlesztéseivel hívta fel magára a figyelmet, mint például Josh Coote 180SX-ébe épített légnyomással működő emelője.

Az edzésnap vesztese egyértelműen Gaz Whiter volt, aki az SR20-as S14-esének először hengerfejtömítés majd később gyújtás gondjai voltak. A tömítés cseréje után egy szétrobbant gyertya miatt kellett kiállnia, ami gyakorlatilag szétnyírta a komplett hengerfejet. Gaz Whiter nap végére teljesen lefehéredett, egyrészt csupán pár karikát tudott edzeni, másrészt a szerelői is kiadták az ukázt: új hengerfej kell! Elkezdődött így hát a matekozás, hogy vajon honnan szerezzenek ilyen rövid idő alatt, és akkor ott van még a tesztelés egy csomó beállítás. - hosszú és nem egyszerű éjszaka elé néztek.

 

Ebben a beszámolóban is feltűnik, hogy egy jó csapattal minden megoldható! Mert sokszor nem csak a pilótán múlik!

                                         

                                          Másnap a kvalifikációkkal és a páros csatákkal folytatódott az idei 2. futam. Gaz verdája is összeállít még épp időben egy kölcsön motorral és végül 5. helyen kvalizott! Leggyorsabb belépési sebességet a 8. helyen kvalifikált Ádám Richards érte el egy A31 Cefiro-val aki később Mad Mikeot búcsúztatta az első körös páros csaták során. Adam egészen az elődöntőig menetelt, ahol is nem sikerült döntőbe érnie, de a 3. helyért vívott csatában Cole Armstrong-on már felül tudott kerekedni.

                                                                                                                                           Gaz már az első tsuiso csatára meglehetősenfeltüzelt                                 állapotban állt ki, hiszen a külsőségek ismertek voltak számára, de a versenyautó szívének meghódítása még hátra volt. Az első csata pipálva lett, és talán ez adhatta meg Gaz számára azt az extra adrenalint, ami egészen a döntőig kitartott! A végső küzdelemben az első új-zélandi forduló győztese Curt Whittaker várt rá egy gyönyörű kék Skyline R34-el, amit a kvalifikáción a 3. helyre hajított be. Curt végig kiegyensúlyozott versenyzést mutatott, azonban a döntő csatában egy igen bosszantó technikai hiba miatt kénytelen volt feladni a küzdelmet. Egész egyszerűen meghibásodott a biztonsági öve és sajnos a kikért 5 perces technikai szünet alatt sem sikerült megoldani Curt szerelőinek a problémát. Gaz Whiter így a kölcsön motorral megnyerte végül a versenyt!

Forrás: speedhunters.com; d1nz.com

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://driftmachine.blog.hu/api/trackback/id/tr52503733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása