HTML

DRIFTmachine TEAM blog

Itt próbáljuk megosztani veletek azokat a híreket,amik a csapattal kapcsolatosak. És tesszük közzé a helyszíneket, időpontokat ahol velünk találkozhattok!

Friss topikok

  • Leslie_: Józsi, ez nagyon kafa, de a hátsó átlót (ha nem kereszt lesz) úgy kell kialakítani, hogy a felső b... (2009.12.09. 09:53) Csöves lesz a donor! :-)

Túl vagyunk az idei elsö versenyen.....

DRIFTJozef 2010.05.15. 19:21

Helló mindenkinek!

 

Túl vagyunk az idei első versenyen. Sajnos több okból kfolyolag szereplésünk nem mondhat sikeresnek! Hacsak abból az oldalból nem közelítjük meg, hogy autóépítésben akár Chip Foose csapatát is lepipáztuk!

 

 

Bizony!

Neki több tucat embere van, megszokott műhely, polcon alkatrészek.

Nekünk kevesebből, sokkal kesebb idővel kellett gazdálkodnunk.

De megcsináltuk!!!!!!!

Köszi, fiúk!

4 nap, megszámolhatatlan kávé, energia ital, de a csupasz donorból verseny kész járgány alakult.

 

Igen mindennek saját magunk voltunk az okai.

Hosszú nagyon hosszú volt a tél. Nagyon hideg.

De tanulunk a hibánkból, és a következő telet már tréningezéssel fogjuk tölteni, hogy gyorsabban teljen! :-)

Későn kezdtük az átépítést!  És akkor a kabrióról, nem is beszéltem!

Ott volt egy donor kaszni becsövezve és mellette a komplett belevaló mindenével, kábelekkel, csavarokkal, csövekkel.

Tisztára az volt az embernek a képzelgése, mint amikor  egy felnőtt Kinder tojással játszik!

 

 De az idő szorított!

Készen lettünk, de hogy hogyan is?

Szombat délután 4 ig. volt nevezés Tökölön, és mi kiértünk 1/2 4-re!

1/2 5-kor már a pályán voltunk.

Igaz kevés ideig.

A 3 körben kicsit kigyulladt a kocsi!:-)

Nincs nagy baj, mindössze a kuplung alsó gumicső hozzáért a kipuffhoz, kiégett és a kifolyó hidraulika olaj meg gyulladt a kipuff melegétől.

No problémó! 

 

Trélerre, műhelybe, aztán szerelés.

Azt még hozzá kell tennem, hogy a megtett 2 körben éreztem, hogy akad a kormány. A műhelyben erre is rájöttünk. A kutyacsont a kormányösszekötőnél beleért a jobb oldali hengersor kipufogó csonkjába a 3-mas 4-es hengenél. Sebaj, egyúttal azt is megoldottuk.

Hajnal 3kor be is fejeztük. Reggel 6 kor meg irány vissza Tököl.

Korán a pályán, és újra mehetünk 4 kört!

Még jó hisz a tegnapi probléma újra elöjött!

Kupplung cső kiégés, szivárgás.Nincs más hátra csere!

De van időnk hisza kvali késöbb lesz!

 

 

 

Mert vasárnapra a szervezők mindössze ennyit adtak a versenyzőknek!

De nincs akadály.

Elközlődött a küzdelem, és kvalifikációm harmadik helyre volt elegendő.

 

A top 8 ba jutottam, amikor a futam közben már éreztem, nincs minden rendben, csak nem tudtam hol keressük a hibát.

Rángatott, dadogott nem ment minden henger. Nagyobb ívnél majd lefulladt.

Galacs jutott tovább a top 4-be.

Galacs jó pilóta. Megérdemelten mehetett a siker felé.

Nem haragudtam senkire, hisz a csapat mindent megtett a sikerért, és ha vki ilyen tempóban dolgozik, akár hibát is követhet el!

Majd ha lesz, idő szétszedjük és megfejtjük miért rakoncátlankodott a gép.

A lényeg a részvétel.

 

Ha vki a héten  volt a műhelyben és látta a kocsit kötve hitte, hogy ez hétvégén versenybe száll a Machine.

De igen!

Igen!

A  csapat megcsinálta. És mire legyen büszke az ember, ha nem erre!

A Tököli versenyre kitérve még annyit, hogy jó volt a pályanyomvonala, végre itt a tempó, a változás szeleit érezzük ebben az évben szerintem versenyző társaim.

És ha minden jó lesz, akkor ezek a szelek teszik a Magyar driftet Európa legjobbjaivá!

Nincs más hátra, mint előre!

Találkozunk legközelebb, mert ahol drift ott a DRIFTmachine Team is!

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://driftmachine.blog.hu/api/trackback/id/tr162005711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása