HTML

DRIFTmachine TEAM blog

Itt próbáljuk megosztani veletek azokat a híreket,amik a csapattal kapcsolatosak. És tesszük közzé a helyszíneket, időpontokat ahol velünk találkozhattok!

Friss topikok

  • Leslie_: Józsi, ez nagyon kafa, de a hátsó átlót (ha nem kereszt lesz) úgy kell kialakítani, hogy a felső b... (2009.12.09. 09:53) Csöves lesz a donor! :-)

Kirándulni voltunk, Máriapócs KOE, OB1 & OB2

DRIFTJozef 2009.08.26. 14:44

Helló Mindenkinek!

Megjöttünk! Fáradtan, de törve nem!

Na jó egy kicsit, de azt is a

DRIFTmachine szenvedte el!

(az a fránya 5-ös kanyar kijárata!)

 

 

Egy igen hosszú hétvégén vagyunk túl, de őszintén mondhatom, hogy megérte!

Már a pénteki napon volt egy kis gondunk. Edzés közben be-be csörrent a motor!

Tanakodtunk, tanácskoztunk és rá kellett jönnünk, hogy az 1 versenyre betöltött Castrol Edge RS 10W-60 egy sz...r!

Régen a legjobb olajok közé tartozott, de mára csak a neve maradt meg, a minőség silány!

Pestről hozattam olajat a Machine-ba, mert meg akartam előzni a szezon közbeni moci cserét!

Hála Istennek Peti szombaton jött utánunk, és szivesen vállalta a beszerzést! Ezúton is külön köszönet  neki érte! (Csak megjegyezném, ha valaki esetleg nem tudná: Peti, alias Koltay Péter a csapatunk egyik fő - fő támogatója! by:Gardengate kft.)

Sokan ajánlották a Liqui Molyt abból is a 10W60 Racet!

És láss csodát, erre még az van írva, hogy made in germany! Ez legalább bíztató!

 

 

 

Szóval az olajcsere befejeztével bizakodva várhattuk a csaták kezdetét!

Erős mezőny jött össze a KOE-ra, nem úgy, mint Kakucson! Itt voltak pilóták, akik nem "háttal" ültek! Nekem Dimitrij volt az ász! Bár nem szeretem a japó vasakat, de az a Nizzan nagyon szép volt, különösen a műszerfala éjszaka!

Túl voltuk a Kvalin, Zichyt kaptam páromul. Nagyon jó pilóta, igen sokat fejlődött az utóbbi időben! Technikánk azonos. Az első körben rögtön hibáztam. Annyira utolértem a párbajban, hogy el kellett vennem a gázt! Ezt a forrófejűségemnek tudom be, valamint annak, hogy kevés a versenykilométerem. Ha odafigyelek a lekövetésre, tuti én jutok tovább, hisz a következő körben Zichy hibázott terhelésváltáskor és nagyon lemaradt! Minimum egy visszahívásban reménykedtem, reménykedtünk, de nem ez lett az ítélet!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Utólag okoskodik az ember. Legközelebb higgadtabban kell kezelnem a dolgokat. Ezt most megtanultam.

Párbaj után nem sokkal, Zichy palánkhoz vágta a gépet, ugyan ott ahol másnap én is az 5-ös kanyar kijáratában! Neki sokkal szercsétlenebbül sikerült ez a művelet.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zichy jobban örült volna az én továbbjutásomnak, hiszen akkor nem történik meg vele ez a baleset.

Na mindegy!

Voltak érdekes csaták a KOE-n, és talán a pontozás is más volt mint Kakucson!

Egy picivel jobb!

Viszonylag korán kiestem, így volt időnk pózolni a fényképésznek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Így sikerült Kristófnak megörökíteni "kicsiny" szurkoló táborunkat!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ő a szponzorunk barátnője, akit később rá lehetett venni, egy motoros showban való szereplésre is!: -)

 

Aztán eljött a vasárnap, és vele együtt az eső is!

Egész délelőtt esős pályán lehetett gyakorolni! Teljesen más íveket kellett használni, mint amikor száraz a pálya.

 

 

 Sajna voltak akiket megtréfált a pálya és újabb autók estek álldozatul a kemény falnak!

Kvalin a 3 körből csak 1-et tudtam jól teljesíteni, de azt szinte 100%-ra, így 2.lettem. A könnyű ellenfél láttán, túl biztos voltam a dolgomban és hibáztam. Ott, ahol Zichy palánknak rakta az autót, nekem is sikerült, bár nem értem hogyan. 15 percünk volt az autó megjavítására, de nem sikerült jól. A lengőkar nagyon elgörbült, és nem csak az egyik összekötőt kellett volna betekerni, hanem mindkettőt! Erre már nem volt időnk!

Ez a bajnokság jelenlegi állása szerint a 2. helyembe került.

 

 A "nagy" fal előtt / de nem a Kínai :-) /

 

És a "nagy" fal után!  Érdekes megnézni az alsó képet, ahol jól látszik, hogy amikor a bal kerék kitekert állapotban van, a jobb megpróbál egyenesen haladni. Nem volt semmi így vezetni a Machinát!

De csüggedésnek helye nincs!

Várom az utolsó megmérettetést Tökölt, ahova higgadtan szeretnék érkezni, és úgy autózni, hogy olyan eredményt érjek el, ami méltó befejezése lesz az Ob2-es osztályban lévő szereplésemnek!

Addig sem tétlenkedünk, mert hála a  nagy falnak, van mit csinálni a kocsin.

Tököl előtt egy héttel Romániában KOE futam!

Mindenki vigyázzon magára!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://driftmachine.blog.hu/api/trackback/id/tr721339858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása