Helló Mindenkinek!
Megjöttünk! Fáradtan, de törve nem!
Na jó egy kicsit, de azt is a
DRIFTmachine szenvedte el!
(az a fránya 5-ös kanyar kijárata!)
Egy igen hosszú hétvégén vagyunk túl, de őszintén mondhatom, hogy megérte!
Már a pénteki napon volt egy kis gondunk. Edzés közben be-be csörrent a motor!
Tanakodtunk, tanácskoztunk és rá kellett jönnünk, hogy az 1 versenyre betöltött Castrol Edge RS 10W-60 egy sz...r!
Régen a legjobb olajok közé tartozott, de mára csak a neve maradt meg, a minőség silány!
Pestről hozattam olajat a Machine-ba, mert meg akartam előzni a szezon közbeni moci cserét!
Hála Istennek Peti szombaton jött utánunk, és szivesen vállalta a beszerzést! Ezúton is külön köszönet neki érte! (Csak megjegyezném, ha valaki esetleg nem tudná: Peti, alias Koltay Péter a csapatunk egyik fő - fő támogatója! by:Gardengate kft.)
Sokan ajánlották a Liqui Molyt abból is a 10W60 Racet!
És láss csodát, erre még az van írva, hogy made in germany! Ez legalább bíztató!
Szóval az olajcsere befejeztével bizakodva várhattuk a csaták kezdetét!
Erős mezőny jött össze a KOE-ra, nem úgy, mint Kakucson! Itt voltak pilóták, akik nem "háttal" ültek! Nekem Dimitrij volt az ász! Bár nem szeretem a japó vasakat, de az a Nizzan nagyon szép volt, különösen a műszerfala éjszaka!
Túl voltuk a Kvalin, Zichyt kaptam páromul. Nagyon jó pilóta, igen sokat fejlődött az utóbbi időben! Technikánk azonos. Az első körben rögtön hibáztam. Annyira utolértem a párbajban, hogy el kellett vennem a gázt! Ezt a forrófejűségemnek tudom be, valamint annak, hogy kevés a versenykilométerem. Ha odafigyelek a lekövetésre, tuti én jutok tovább, hisz a következő körben Zichy hibázott terhelésváltáskor és nagyon lemaradt! Minimum egy visszahívásban reménykedtem, reménykedtünk, de nem ez lett az ítélet!
Utólag okoskodik az ember. Legközelebb higgadtabban kell kezelnem a dolgokat. Ezt most megtanultam.
Párbaj után nem sokkal, Zichy palánkhoz vágta a gépet, ugyan ott ahol másnap én is az 5-ös kanyar kijáratában! Neki sokkal szercsétlenebbül sikerült ez a művelet.
Zichy jobban örült volna az én továbbjutásomnak, hiszen akkor nem történik meg vele ez a baleset.
Na mindegy!
Voltak érdekes csaták a KOE-n, és talán a pontozás is más volt mint Kakucson!
Egy picivel jobb!
Viszonylag korán kiestem, így volt időnk pózolni a fényképésznek:
Így sikerült Kristófnak megörökíteni "kicsiny" szurkoló táborunkat!
Ő a szponzorunk barátnője, akit később rá lehetett venni, egy motoros showban való szereplésre is!: -)
Aztán eljött a vasárnap, és vele együtt az eső is!
Egész délelőtt esős pályán lehetett gyakorolni! Teljesen más íveket kellett használni, mint amikor száraz a pálya.
Sajna voltak akiket megtréfált a pálya és újabb autók estek álldozatul a kemény falnak!
Kvalin a 3 körből csak 1-et tudtam jól teljesíteni, de azt szinte 100%-ra, így 2.lettem. A könnyű ellenfél láttán, túl biztos voltam a dolgomban és hibáztam. Ott, ahol Zichy palánknak rakta az autót, nekem is sikerült, bár nem értem hogyan. 15 percünk volt az autó megjavítására, de nem sikerült jól. A lengőkar nagyon elgörbült, és nem csak az egyik összekötőt kellett volna betekerni, hanem mindkettőt! Erre már nem volt időnk!
Ez a bajnokság jelenlegi állása szerint a 2. helyembe került.
A "nagy" fal előtt / de nem a Kínai :-) /
És a "nagy" fal után! Érdekes megnézni az alsó képet, ahol jól látszik, hogy amikor a bal kerék kitekert állapotban van, a jobb megpróbál egyenesen haladni. Nem volt semmi így vezetni a Machinát!
De csüggedésnek helye nincs!
Várom az utolsó megmérettetést Tökölt, ahova higgadtan szeretnék érkezni, és úgy autózni, hogy olyan eredményt érjek el, ami méltó befejezése lesz az Ob2-es osztályban lévő szereplésemnek!
Addig sem tétlenkedünk, mert hála a nagy falnak, van mit csinálni a kocsin.
Tököl előtt egy héttel Romániában KOE futam!
Mindenki vigyázzon magára!